Суббота, 18.11.2017, 15:18

 
Меню сайту

Партнер сайту

Календар
«  Август 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Статистика
Анализ веб сайтов
Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Головна » 2016 » Август » 18 » Маркетолог розкритикував політику «Арсеналу-Київщини»
13:18
Маркетолог розкритикував політику «Арсеналу-Київщини»

На початку тижня «Арсенал-Київщина» представив черговий проект для вболівальників – подарункові сертифікати вартістю від 100 до 400 грн., що дозволяють різноманітні активності (ігри в PlayStation і настільний футбол, тренування, фотографування тощо) з представниками клубу.

Маркетолог Олександр Петрівський негативно охарактеризував нову ініціативу, обґрунтувавши свою позицію в одній із соціальних мереж. Наводимо допис Олександра без змін і коментарів:

"Невже у Арсеналі настільки погано що вони почали продавати якість там сертифікати? Як людині з освітою маркетолога, мені дивно що в професійному клубі працює дуже непрофесійна служба з маркетингу. Продаж сертифікатів насправді є одним з елементів залучення додаткових клієнтів та пошук нової цільової аудиторії і навіщо тоді писати слово «подарунковий»? Це не що інше як обман клієнта. Про непродуманий маркетинг клубу свідчить і послуги, що їх надає придбання сертифікату. Розберемо кожний по черзі:

  1. Гра в Play Station з футболістом ПФК «Арсенал-Київщина» футболісти Арсеналу настільки відомі, що за це не жалко заплатити 150 грн. Хай спочатку вони грати навчаться у справжній футбол а потім будуть грати у комп’ютерний.
  2. Гри в настільний футбол з футболістом ПФК «Арсенал-Київщина» дивись пункт перший.
  3. Тренування з футболістами ПФК «Арсенал-Київщина» не один поважаючий себе клуб та тренер не дозволить на тренування був присутній сторонній. Я заплатив аж 400 гривників і вимагаю до себе особливу увагу і тренування всієї команди піде на смарку. 
  4. Привітання або освідчення коханій на стадіоні просто під час матчу ПФК «Арсенал-Київщина» більш-менш пристойна пропозиція. Але для публічного освідчення стадіон не найкраще місце і людей на Арсенал ходить мало.
  5. Фото на пам’ять з футболістами ПФК «Арсенал-Київщина» під час домашнього матчу Були з сином на Динамо. Після гри сфотографував його безкоштовно з Шовковським та Ярмоленком. А що пропонують мені тут? Викласти 100 гривників за фото з невідомими нікому футболістами? Вони футболісти чи аніматори? 100 грн. беруть на Хрещатику за фото з мавпою.
  6. Участь в командній фото сесії з футболістами й персоналом ПФК «Арсенал-Київщина» дивись пункт п’ятий.

Що запропонують наступного разу? Здати футболіста або цілу команду в оренду? І скільки коштує оренда гравця або тренера як жигало? Потрібно викопати картоплю і прибрати у хаті, скільки коштує такий сертифікат? Для нормальної дорослої людини це брєд. Воно розраховано на неповнолітніх, які гроші будуть брати у батьків. Це не цільова аудиторія і це не маркетинг. Висновок «пєчалька» - і грати не вмієте і маркетинг у вас відстій."

На вищенаведений допис уже відреагував директор з маркетингу «Арсеналу-Київщини» Юрій Манжос:

"Здорово когда у человека есть свое мнение и он его не стесняется высказывать. Попробую ответить Александру и тем кто все-таки не решился что-то написать. Во-первых: подарочный сертификат не бесплатный.Его покупают чтобы потом подарить кому-то. Что касается услуг, то мы не первый клуб который предлагает поучаствовать болельщикам например в клубной фотосессии: "отстойный" маркетинг ФК Шахтера использовал этот ход во время последней клубной фотосессии, или например предложение одного из российских клубов поужинать с вратарем команды за участие в одном из конкурсов. Во-вторых: активности службы маркетинга любого клуба направлены именно на привлечение новых болельщиков, более того тех кому футбол не особо интересен. И в этом плане сертификат позволяет привлечь таких людей. В-третьих: правило "спрос рождает предложение" уже далеко не актуален. Грамотные маркетологи сами формируют нужный спрос на свои продукты. Яркий пример "отстойнейший" маркетолог Стив Джобс со своим Apple. В-четвертых: это оригинальность услуги. У Александра есть фото с Ярмоленко и сыном сделанное после матча. А могло быть фото с Ярмоленко и еще 10-тью динамовцами сделанное перед матчем с Шахтером на Олимийском. В-пятых: открытая дверь для скрытых талантов. На клубную почту каждый день приходят письма с просьбой просмотра игроков. Мы физически не можем помочь этим ребятам. А с помощью сертификата на тренировку с командой, реальный претендент может блеснуть своим талантом. В заключении могу сказать следующее. Я верю что у ПФК Арсенал есть преданные и верные болельщики, которые поддерживают команду в любой ситуации, даже в такой. Но и всегда найдутся такие которые будут пинать и обплевывать. Вперед Арсенал!"

VK.com

Переглядів: 711 | Додав: Admin
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук

Новини партнерів

Лінки

Follow arsenalbc on Twitter


Арсенал БЦ - Офіційний сайт

FANAT Fan News

Решта сайтів »


arsenalbc.of.ua